Zijn Nederlandse jongeren burgelijk?

16 januari 2014

Geen flitsende carrière of veel geld, maar een gelukkig gezinsleven is de grootste ambitie van Nederlandse jongeren. Voor ruim de helft van de jongeren is dit momenteel dé droom voor de toekomst.   Terwijl ze over dit toekomstbeeld dromen, zijn jongeren zeker tevreden over hun huidige situatie. Gemiddeld waarderen zij hun leven met een 7,6. Coca-Cola, die het onderzoek onder 618 Nederlandse jongeren tussen de 12 en 29 jaar liet uitvoeren, vertaalt deze positieve kijk op het leven naar de nieuwe campagne ‘Reasons to Believe’.   Nederlandse jongeren geven hun leven dus een dikke voldoende. Hoewel ruim acht op de tien vindt dat je zelf het meeste invloed hebt op je eigen geluk, spelen ook vrienden en familie hierin een belangrijke rol. De meeste jongeren (45 procent) geven namelijk aan het gelukkigst te zijn als zij tijd doorbrengen met vrienden of familie.

Bron: Fonkonline.nl


Diensten

E-mail marketing / Direct Mail / Huisstijl / Evenementen / Tekstschrijven / Brochures / Marketingplan / Aftersales Marketing / Advertenties / Interim Marketing / CRM Implementatie / Marktonderzoek / Business plan / Nieuwsbrieven / Projectorganisatie