Copernica is wederom beoordeeld als de beste e-mail marketing software van Nederland. In de 15e editie van de Emerce 100 staat Copernica met maar liefst 5 sterren als hoogste genoteerd in de categorie ‘E-mail marketing software’.
Daarmee behoort Copernica voor de 7e keer op rij tot de beste bedrijven in e-business en is Copernica voor de 2e keer op rij als beste e-mail marketing software gewaardeerd.
Eén-op-één contactmomenten
Met de krachtige e-mail marketing software van Copernica bieden wij, als partner, bedrijven een tool waarmee ze waardevolle en relevante één-op-één contactmomenten kunnen realiseren met klanten.
De Copernica software wordt ontwikkeld op basis van de vraag van de klant. Op deze manier probeert Copernica telkens bij te dragen aan het behalen van de doelstellingen van de gebruikers.
De waardering in de Emerce 100 van de gebruikers is voor Copernica een bevestiging dat ze daarmee de juiste koers varen.
Ondersteuning bij datadriven & e-mail marketing
VDEB biedt ondersteuning bij data driven marketing. Datadriven marketing houdt in dat je klantdata verzamelt, analyseert en gebruikt en je marketingactiviteiten hierop afstemt.
Over het begrip customer journey wordt veel gesproken. Een customer journey laat het hele traject van eerste contact (de oriëntatie-fase) tot verkoop en herhaalaankopen zien. De analyse van de customer journey en de vertaling naar een klant contact strategie is een voorbeeld van datadriven marketing.
In de klant contact strategie wordt e-mail marketing veelvuldig ingezet. Je kunt hiermee groepen klanten bereiken maar ook 1-op-1 communiceren, op een snelle en voordelige wijze. De afgelopen jaren hebben wij veel bedrijven geholpen bij de inzet en uitvoering van e-mail marketing, zoals diverse Porsche Centra, Lamborghini Leusden en Bentley Leusden en Bentley Maastricht.